English

معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری اجتماع بزرگ خادمیاران رضوی در اصفهان

معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان از برگزاری اجتماع بزرگ خادمیاران رضوی در سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در شهر اصفهان خبر داد.

برگزاری اجتماع بزرگ خادمیاران رضوی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد حسین امامی گفت: اجتماع بزرگ مردم، خادمیاران و یاوران رضوی در قالب قافله عزاداری امروز مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) از ساعت ۱۶ از میدان انقلاب آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برپایی سه موکب پذیرایی در مسیر قافله عزاداران ، افزود: مسیر این قافله از میدان انقلاب به سمت گذر فرهنگی چهارباغ، میدان امام حسین، خیابان سپاه و میدان امام (ره) خواهد بود و ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در میدان امام زیارت امین الله خوانده می‌شود.

امامی به حضور تعدادی میز خدمت فرهنگی، توزیع اقلام و هدایای امام رضایی و وصیت نامه شهدا در این مراسم اشاره کرد و گفت: پس از خواندن زیارت امین الله، سخنرانی و پس از نماز مغرب و عشاء مراسم شام غریبان و شمع گردانی در میدان امام به همت خادمیاران برگزار می‌شود.

معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان اضافه کرد: در این مراسم علاوه بر عزاداری، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به نشانه محکوم کردن اغتشاشات اخیر به اهتزاز در می‌آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه