English

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان خبر داد؛

تخریب ۲ آمبولانس اورژانس توسط اغتشاشگران در اصفهان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان از تخریب 2 آمبولانس اورژانس در اغتشاشات اخیر اصفهان توسط آشوبگران خبر داد.

تخریب 2 آمبولانس اورژانس توسط اغتشاشگران در اصفهان

فرهاد حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان کرد: ۲ آمبولانس اورژانس در جریان اغتشاشات و درگیری‌های اخیر در اصفهان حین امدادرسانی توسط اغتشاشگران تخریب شد.

وی با بیان اینکه آمبولانس اگر از چرخه امداد خارج شود، امدادرسانی به شهروندان دچار اختلال می‌شود ، افزود: آمبولانس یک خودروی امدادی برای کمک به مردم است و هر کسی به هر دلیلی مصدوم و بیمار بود، وظیفه داریم امدادرسانی کنیم.

این مقام مسئول گفت: اختلالی که ممکن است از ناحیه تخریب آمبولانس‌ها در خدمات فوریتی پزشکی و فرایند درمان بیماران ایجاد شود، از خسارت مادی زیان‌بارتر است.

 حیدری با اشاره باینکه پرسنل فوریت‌های پزشکی به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی هستند، ادامه داد: هر گونه اختلال در روند خدمت‌رسانی اورژانس می‌تواند باعث به خطر افتادن جان یک انسان گردد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان گفت: اغتشاشگرانی که با تخریب آمبولانس با جان و سلامت مردم بازی می کنند، باید پاسخگوی اقدام ضد انسانی خود باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه