English

نماینده مردم رشت در مجلس:

پلیس حافظ امنیت است/ اغتشاش در هر کشوری محکوم است

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اغتشاش در هر کشوری محکوم است، به ویژه در شهر رشت که اغتشاشگران آسیب‌هایی به مساجد، آمبولانس‌ها و مردم ولایتمدار و نیروهای پلیس وارد کرده اند.

پلیس حافظ امنیت است/ اغتشاش در هر کشوری محکوم است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمدرضا احمدی نماینده رشت در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نگذارید رشادت‌های پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شود. هنجارشکنی در هر کشوری محکوم است. در هر کشوری پلیس حافظ امنیت است. نگذارید عده‌ای معلوم الحال به بهانه‌های مختلف زحمات پلیس را نادیده بگیرند.

نماینده رشت در ادامه اظهار کرد: اغتشاش در هر کشوری محکوم است، به ویژه در شهر رشت که اغتشاشگران آسیب‌هایی به مساجد، آمبولانس‌ها و مردم ولایتمدار و نیروهای پلیس وارد کرده اند. ما این اقدامات را به شدت محکوم می‌کنیم. ما ملت بزرگ ایران تا جان در بدن داریم پای ولایت و خون شهدا ایستاده ایم. برخی افراد چه در داخل و چه در خارج به بهانه‌های مختلف از جمله درگذشت فردی کینه‌های نهفته خود را افشا کرده اند.

وی همچنین در توئیتی نوشت: ‌در مجلس همانقدر که در پیگیری علت فوت خانم امینی پیگیر هستیم به تجزیه طلبان نیز اجازه نخواهیم داد از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

دستانی که به خون هزاران دختر و پسر ایرانی آلوده است؛ امروز کفتارگونه خونخواه این بانو شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه