English

رویداد تانا در گیلان برگزار شد

پنجمین رویداد تانا یا توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها برای ارائه و حمایت از طرح‌های دانش بنیان به میزبانی گیلان برگزار شد.

 رویداد تانا در گیلان برگزار شد

به گزاذش خبرگزاری موج گیلان، در این مراسم علی باستی، رئیس پارک علم و فناروی گیلان با اشاره به تسهیلات مالی و حمایت‌هایی که به صاحبان ایده‌های برگزیده ارائه خواهد شد، گفت: به برگزیدگان این رویداد تسهیلات در گردش تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.
این مسئول افزود: سازمان بسیج مهندسین استان گیلان و هولدینگ پیشگامان نیز جهت تولید نموه اولیه برای حمایت، رشد و شکوفایی ایده برگزیدگان ۷۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند.
وی ادامه داد: کارگزار شبکه فن بازار ملی ایران در استان نیز تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای خدمات کارگزاری فناوری به طرح‌های برگزیده در نظر گرفته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان هم گفت: نگاه دولت این است که با توسعه اقتصادی، اندیشه محوری و فناوری ساختن اقتصاد کشور، رفاه اجتماعی را رقم بزند.
سید محمد اسحاقی افزود: براساس نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، تلاش برای به ثمر رساندن فعالیت‌ها براساس اقتصاد دانش بنیان تکلیف همگانی است.
وی در پایان گفت: دست نیاز به سوی همه نوآوران و صاحبان اندیشه و ایده دراز می‌کنیم تا برای رونق و حل موانع اقتصاد گیلان پیش‌بینی و برنامه ریزی داشته باشیم و بتوانیم رفاه اجتماعی بهتری را برای مردم این دیار فراهم سازیم.
در اولین رویداد تانا (توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها) در گیلان در حوزه کشاورزی و در محور شیلات، گیاهان دارویی، ابریشم و لبنیات برگزار شد که در این رویداد برای نیاز‌های فناورانه صنایع کشاورزی با کمک شرکت‌های فناور راهکار ارائه شد.
در این رویداد ۴۰ طرح ارسال شده بود که از این تعداد ۱۴ طرح پیش رویداد داشتند که ۱۱ طرح برای ارائه در روز رویداد برگزیده شدند.
امروز همچنین در این رویداد یک قرارداد تولید قلم و نهال توت با دانشگاه گیلان منعقد و یک هکتار زمین در اختیار مرکز فناور قرارگرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه