English

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد؛

قلع و قمع ۲۹ تغییر کاربری غیرمجاز در بابل

مدیر جهاد کشاورزی بابل از قلع و قمع 29 تغییر کاربری غیر مجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

قلع و قمع 29 تغییر کاربری غیرمجاز در بابل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل زاده مدیر جهاد کشاورزی بابل اظهار داشت: برای جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، دهه اول شهریور ماه امسال 29 تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی منطقه بیشه جنوبی شهرستان بابل با دستور دادستان این شهرستان قلع و قمع شد.

وی ادامه داد: با این قلع و قمع 985 متر مربع اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: عملیات اجرای احکام قلع و قمع در اراضی زراعی و باغی با حضور نیروهای یگان امداد انتظامی، نماینده دادستان و اکیپی از امور اراضی جهاد کشاورزی این شهرستان‌ انجام شد.

وی بیان داشت: هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ ها بدون اخذ مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

علی گل زاده با اشاره به اینکه گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی شهرستان است، گفت: سامانه تلفنی 131 با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی برای پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات مردمی در این خصوص است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه