English

مدیر جهاد کشاورزی ساری خبر داد:

قلع و قمع ۷۰ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 70 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع و 269 هزار مترمربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

قلع و قمع 70 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، رضا پورفلاح با اعلام این خبر اظهار داشت: برای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی از ابتدای امسال تاکنون، 70 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

وی ادامه داد: قلع و قمع تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی کشاورزی تحت پوشش این شهرستان منجر به آزادسازی 269 هزار مترمربع زمین کشاورزی این شهرستان و بازگشت به چرخه تولید شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: 67 فقره از این احکام قضایی در راستای تبصره دو ماده 10 به مساحت 268 هزار و 600 مترمربع و مابقی در راستای ماده سه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها بود.

وی با اشاره به اینکه مردم باید برای هرگونه ساخت و ساز در زمین های کشاورزی با کارشناسان پهنه مشاوره کنند، خاطرنشان ساخت: با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز به طور جدی برخورد می شود.

پورفلاح با بیان اینکه سامانه 131 به طور شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی برای ساخت و ساز در زمین های کشاورزی است، از مردم خواست در حفظ امنیت غذایی که یک وظیفه همگانی است، مشارکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی