English

کریم الله محبوبی خبر داد؛

آزادی ۸۳ زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: در سال جاری تعداد 83 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شده است.

آزادی 83 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کریم الله محبوبی ، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از تامین ۲۵۳ میلیارد و ۱۲۷ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۲۳ ریال مبلغ دیه و آزادی ۸۳ زندانی از زندان‌های این استان در سال جاری خبر داد.

وی افزود: ۵۷ فقره پرونده تامین دیه از سال قبل مانده بود و امسال نیز ۱۷۰ فقره پرونده با همین موضوع به ستاد وارد شده است و با تلاش و همت ستاد دیه، امسال زمینه آزادی محکومان ۳۰ پرونده از سال قبل و ۵۷ پرونده از سال جاری فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل ادامه داد: ۳۶ پرونده مانده از سال گذشته و امسال نیز از طریق مشاوره، منجر به آزادی زندانیان مربوطه شد و محبوسان هفت پرونده مربوط به آن سال‌ها نیز در شرف آزادی هستند.

محبوبی می گوید: ۵۲ پرونده مربوط به سال‌های یاد شده دارای مصوبه اجرا هستند و ۲۳ فقره پرونده نیز در دست اقدام است و منابع حاصل از پویش کمک مومنانه مردم در ماه‌های محرم و صفر امسال تاکنون، هشت میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۶۳۵ هزار ریال بوده است.

وی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در پویش نذر هشتم از خرداد تا اوایل مرداد ماه امسال را پنج میلیارد و ۱۵۹ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۸۶ ریال و مبالغ جمع‌آوری شده در جشن گلریزان امسال را ۴۹ میلیارد و ۱۴۸ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۷۸۳ ریال اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه