English

دیدارمدیرعامل آبفای استان اصفهان با نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری

در هفته دولت مدیرعامل آبفای استان اصفهان با حضرت آیت الله سید ابولحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان دیدار و گفت وگو کرد.

دیدارمدیرعامل آبفای استان اصفهان با نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین اکبریان در این دیدار به تشریح خدمات آبفا در شهرها و روستاهای استان اصفهان پرداخت و اظهار داشت: در دولت سیزدهم مقرر شد در قالب طرح‌جهادآبرسانی طی سه سال آینده ۱۰ هزار روستای محروم در کشور از آب شرب پایدار بهره مند شوند.

در این دیدار حضرت آیت الله مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ارتقاء کمی و کیفی خدمات و توزیع عادلانه آب در سطح استان اصفهان گفتند: انتظار می رود شرکت آب و فاضلاب خدمات رسانی پایدار و گسترده را در همه شهرها و روستاهای استان اصفهان در دستور کار قرار دهد تا همه مردم از این خدمات بهره مند شوند.

ایشان بر آبرسانی به مناطق محروم تاکید کردند و اظهار داشتند: خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار باید در اولویت باشد تا همه اقشار جامعه تحت پوشش خدمات آبفا قرار گیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خواستار تکمیل سامانه دوم آبرسانی به استان اصفهان شدند و اظهار داشتند: باید زمینه تسریع تکمیل سامانه دوم آبرسانی به استان اصفهان بیش از پیش فراهم شود تا در سال آینده در فصل تابستان هیچ گونه مشکلی در تامین آب شرب مناطق مختلف شهر اصفهان و نیزسطح استان وجود نداشته باشد چرا که رضایت خداوند از مسئولان در قبال کسب رضایت مردم است.

حسین اکبریان در این دیدار به تشریح خدمات آبفا در شهرها و روستاهای استان اصفهان پرداخت و اظهار داشت: در دولت سیزدهم مقرر شد در قالب طرح‌جهادآبرسانی طی سه سال آینده ۱۰ هزار روستای محروم در کشور از آب شرب پایدار بهره مند شوند.

وی افزود: با اجرای این طرح بیش از 21 هزار نفر در 97 روستای استان اصفهان از آبرسانی پایدار بهره مند می شوند که در این راستا طرح جهاد آبرسانی در 3 شهرستان استان اصفهان به منظور آبرسانی پایدار به 97 روستا ( 65 روستای اصلی و 32 روستای مسیر طرح ) در سه شهرستان نایین، فریدونشهر و سمیرم با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) و با مبلغ قرارداد بالغ بر 1640 میلیارد ریال در حال اجرا است.

اکبریان با بیان اینکه استان اصفهان با دارا بودن ۲۸ شهرستان و جمعیتی افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر با قرار گرفتن در منطقه خشک همچون برخی دیگر مناطق کشور با چالش جدی تامین آب در بخش‌های مختلف مواجه است، اعلام کرد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به عنوان متولی تولید و توزیع آب آشامیدنی، یک میلیون و ۱۸۰ هزار مشترک را تحت پوشش دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب در اصفهان قدمتی ۵۰ ساله دارد گفت: در این سال‌ها در سطح استان ۸۷۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در سایزها و جنس‌های مختلف اجرا شده است که ۳۹۰۰ کیلومتر آن داخل شهر اصفهان قرار دارد.

وی افزود: ۲۸ تصفیه خانه فاضلاب در استان وجود دارد که 6 مترمکعب در ثانیه فاضلاب تصفیه می‌کند و در حال حاضر قسمتی از پساب این تصفیه خانه‌ها برای صنعت و فضای سبز غیرمثمر شهری استفاده می شود.

اکبریان خاطر نشان ساخت: همه تلاش ها در راستای خدمات رسانی پایدار به مردم است و کسب رضایت مردم از عملکرد آبفا هدف غایی مسئولان امر در این صنعت به شمار می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه