English

کلیم‌ اله وثوقی خبر داد:

جابجایی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا در ۵ ماهه گذشته از استان اردبیل جابجا شده است.

جابجایی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی ، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه وضعیت حمل ونقل کالا در استان اردبیل کاملا عادی و رو به رشد است گفت:در جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تن بود حدود ۵ درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی در مدت یاد شده از صدور ۱۳۲ هزار برگ بارنامه در استان اردبیل خبرداد و افزود: در صدور بارنامه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۲۹ هزار برگ بارنامه بود افزایش ۲درصدی داریم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه شهرستان های اردبیل، پارس آباد،نمین و بیله سوار به ترتیب بیشترین میزان جابجایی کالا را در ۵ ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند گفت: عمده کالاهای حمل شده شامل سیمان فله ای و کیسه ای، هندوانه، گندم، آب معدنی، گازوئیل، مصالح ساختمانی و انواع بنزین است.

وثوقی فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: بیش از ۱۲ هزار راننده در حوزه کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

وی از فعالیت ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان  و ۲ پایانه کالا در استان اردبیل خبرداد و گفت: رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت ها را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع و قت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه