English

تداوم مذاکرات شهرداری با هیئت‌امنای مسجد حضرت امام زین‌العابدین(ع)

مدیر منطقه یک شهرداری قم از تداوم مذاکرات شهرداری با هیئت‌امنای مسجد حضرت امام زین‌العابدین(ع) برای تکمیل بلوار شهیدان برقعی خبر داد.

تداوم مذاکرات شهرداری با هیئت‌امنای مسجد حضرت امام زین‌العابدین(ع)

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجید محمدرضاخانی با اشاره به افتتاح پروژه شهیدان برقعی بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال اظهار داشت: این پروژه امروز به اتمام رسیده و ازنظر ارتباطی مسیر تکمیل‌شده و در حال بهره‌برداری است.

وی از انجام مذاکراتی با هیئت‌امنا مسجد خبر داد و افزود: در حال مذاکره با هیئت‌امنا مسجد برای تملک و تکمیل سازه جدید مسجد هستیم تا مسیر ابتدایی بلوار نیز شکل کالبدی خود را تکمیل کرده و مسیر به‌طور کامل باز شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم تأکید کرد: به ازای بخشی از مسجد که در مسیر خیابان قرار می‌گیرد شهرداری زمینی معوض در اختیار هیئت‌امنای مسجد قرار داده و بخش میراثی مسجد را نیز مرمت می‌کند.

وی هزینه احداث بلوار شهیدان برقعی را یادآور شد و گفت: این پروژه تا پایان برای شهرداری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تملک و ۱۵ میلیارد تومان برای زیرسازی آسفالت هزینه داشته است.

محمدرضاخانی در ادامه یادآور شد: در این پروژه  ۳/۲ هکتار زمین تملک شده و ۲۲ هزار مترمربع  زیرسازی آسفالت، ۳۲۰۰ متر طول جدول‌گذاری و ۴۵ هزار مترمربع خاک‌برداری انجام‌شده است.

وی در پایان با ابراز امیدواری بر انجام توافق با هیئت‌امنای مسجد حضرت امام زین‌العابدین(ع) تصریح کرد: امیدواریم به‌زودی این توافق انجام‌شده و مسیر ابتدای بلوار شهیدان برقعی نیز بر اساس نقشه اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه