English

مرتضی اثمری:

پیش بینی وزش باد شدید و بارشهای پراکنده باران در خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از امروز عصر افزایش سرعت وزش باد و در نواحی شرق و بویژه جنوب استان خراسان رضوی توام با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید رخ خواهد داد.

پیش بینی وزش باد شدید و بارشهای پراکنده باران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: وزش باد شدید بویژه در نواحی بادخیز این استان و هم‌چنین بارشهای پراکنده باران در برخی از مناطق خراسان رضوی تا پایان هفته جاری پیش‌بینی شده است.

اثمری در ادامه این خبر اضافه کرد: در این مدت برای ساعات عصر افزایش سرعت وزش باد و در نواحی بادخیز شرقی و بویژه جنوبی استان خراسان رضوی، وزش باد شدید توام با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید رخ خواهد داد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: همچنین نیمه شمالی و شمال غربی استان خراسان رضوی طی این مدت با افزایش ابرناکی و در برخی نقاط بویژه در ارتفاعات گاهی با رگبار باران و رعد و برق همراه خواهد بود.

اثمری همچنین اطلاع داد: میانگین دما در خراسان رضوی تغییر محسوسی طی این مدت ندارد و دمای امروز مشهد در گرمترین ساعت به ۳۶ درجه و در خنک‌ترین ساعت به ۲۲ درجه سلسیوس خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۵ درجه و سرخس با ۴۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند که اختلاف دمای ۲۶ درجه‌ای داشته‌اند.

اثمری یادآور شد: طی این مدت دمای هوای مشهد بین ۲۱ تا ۳۵ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و همچنین در این مدت بیشترین شدت وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در تایباد به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه