English

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خبر داد؛

تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مراکز تفریحی ناژوان در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل است و پس از این ایام فعالیت آن به روال قبلی بازمی‌گردد.

تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان در تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی قائلی با اعلام این خبر گفت: طبق سنوات گذشته تمام مراکز گردشگری تفریحی ناژوان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

وی افزود: پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ساعات فعالیت مراکز گردشگری ناژوان اصفهان به روال قبلی بازمی‌گردد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به ساعات کار مراکز تفریحی این مجموعه در فصل تابستان تصریح کرد: مجموعه باغ پرندگان به عنوان یکی از بزرگترین باغ‌های پرندگان کشور، همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۹ میزبان گردشگران خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ساعت فعالیت باغ استوایی و گیاهان گرمسیری یا همان باغ‌موزه پروانه‌ها و موزه صدف‌ها هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰:۳۰ خواهد بود، افزود: مجموعه باغ خزندگان نیز از ساعت ۹ تا ۲۰:۳۰ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

قائلی افزود: شهروندان و علاقه‌مندان به تماشای دنیای زیر آب هم می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ از مجموعه آکواریوم دیدن کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: تله‌سیژ روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ تا غروب آفتاب و روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ و مجدد با دو ساعت وقفه، از ساعت ۱۶ تا غروب آفتاب در خدمت شهروندان و گردشگران خواهد بود.

به گفته قائلی، مجموعه شهربازی روباز و کارتینگ ناژوان نیز همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۳ پذیرای خانواده‌ها، شهروندان اصفهانی و گردشگران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه