English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اعلام کرد؛

آماده باش کامل آتش نشانی کاشان در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از آماده باش کامل آتش نشانی کاشان در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

آماده باش کامل آتش نشانی کاشان در تاسوعا و عاشورای حسینی

محمدعلی پیراسته در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره آماده باش کامل و اسقرار تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی کاشان همچون سال های گذشته گفت: این سازمان آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در مراسم عزاداری  روزهای تاسوعا و عاشورای امسال خواهد بود تا  به موقع بتواند در حوادث و حرائق احتمالی به یاری شهروندان بشتابد.

وی با اشاره به آمادگی تیم های عملیاتی مستقر در ایستگاه های شش گانه سازمان، بیان کرد: تیم های عملیاتی دیگری نیز از این سازمان با خودروی سنگین و سبک اطفائیه، امداد نجات و موتورسیکلت های تجهیز شده درمحل های استقرار تعیین شده از جمله میادین، معابر اصلی و مرکزی حضور داشته و خواهند داشت و آماده امدادرسانی و انجام ماموریت های احتمالی در برخورد با حوادث به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ، خواهند بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در خاتمه گفت:  امید است با رعایت مسائل ایمنی  از سوی همشهریان  و به خصوص روسای هیات عزاداری   در طی  این ایام ، ضمن  برگزاری  مناسب  مراسم عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)  شاهد هیچگونه  حوادثی  نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه