English

استاندار مازندران:

عمق حادثه سیل روستاهای چالوس خیلی زیاد است/ مخابرات مازندران ما را سر کار گذاشته است

استاندار مازندران در جلسه ستاد مدیریت بحران چالوس با اشاره به اینکه عمق حادثه سیل روستاهای چالوس خیلی زیاد است، گفت: مخابرات مازندران ما را سر کار گذاشته است.

عمق حادثه سیل روستاهای چالوس خیلی زیاد است/ مخابرات مازندران ما را سر کار گذاشته است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی‌پور در جلسه ستاد بحران شهرستان چالوس با اشاره به اینکه عمق حادثه سیل روستاهای چالوس در بخش مرزن‌آباد خیلی زیاد است، اظهار داشت: اگر چه محدوده تخریب زیاد نبود ولی بخشی از روستاها خسارت جدی دیدند.

وی با بیان اینکه تا آرامش مردم برگردد، مسئولیت مسیر اصلی بسیج سازندگی به عهده گیرد، ادامه داد: امروز صبح امکانات خوبی آمد اما نیاز است مدیریت شود و مسیر راه دسترسی به روستاها باز شود و چهار تا روستای متصل به انگوران در اولویت است تا باز شود.

استاندار مازندران گفت: باید پل موقتی با لوله‌گذاری بزنیم چون بسیاری از اهالی، مسافران و گردشگران در روستاها و حتی بعضاً بیمار هستند و البته بخشی از روستاها ارتباطشان باز شد اما اداره راه باید راه موقتی را کامل باز کند تا مردم تردد کنند.

وی با تأکید بر اینکه برق هم عملیات باید با ابتکار عمل انجام شود، عنوان داشت: باید در بحث مخابرات هم بررسی شود تا مردم تلفن داشته باشند و برای تعیین خسارت مردم هم باید الان و با فوریت انجام شود.

سیل مرزن آباد مرداد 1401

حسینی‌پور با بیان اینکه باید خدمات بهداشتی به این روستاها آسیب دیده از سیل ارسال شود، تصریح کرد: آمبولانس سیار همراه با پزشک به تمامی روستاهای منطقه فرستاده شود و ویزیت سرپایی و داروی موردنیاز ببرند.

وی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی راه و برق است و امروز باید باید برق وصل شود، ابراز داشت: مردم روستاهای این منطقه از قطعی از تلفن گلایه دارند و این مشکلی است که مردم چه از گذشته و چه حال با آن مواجه هستند و در این  زمینه کم توجهی شده است و باید بهترین سیستم وارد منطقه شود تا جبران شود.

استاندار مازندران با گله‌مندی از اینکه از سیستم مخابرات ما را سرکار گذاشته است، خطاب به مدیران گفت: باید پدافند غیرعامل داشته باشند تا کوتاهی‌های گذشته جبران شود.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی بحران به درستی انجام نشد، افزود: بستر رودخانه باید به درستی بررسی شود و بهترین فرصت برای اقدامات پیشگیرانه است.

حسینی‌پور تأکید کرد: در حریم رودخانه مجوزهایی که داده شد بررسی شوند و کسانی که مجوز دادند باید پاسخگو شوند و در حریم، بستر و خسارت بدهند.

وی عنوان داشت: بدون استثنا خانه‌های حریم و بستر باید کاملاً تخلیه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه