English

پیش بینی وقوع بارش های رگباری و پراکنده در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی این مدت دمای هوا در استان خراسان رضوی نیز تغییرات چندانی نمی‌یابد و ماندگاری هوای گرم تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

پیش بینی وقوع بارش های رگباری و پراکنده در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: وقوع بارش های رگباری و پراکنده تا اواخر هفته جاری در استان به خصوص در شمال غربی آن پیش‌بینی می‌شود.

رضایی‌پور در ادامه این خبر اضافه کرد: همچنین وقوع این پدیده فردا در نیمه جنوبی استان به ویژه در نوار جنوبی و مرز بین خراسان رضوی و خراسان جنوبی دور از انتظار نیست.

وی همچنین متذکر شد: همچنین در مناطق بادخیز نیمه جنوبی و نوار شرقی استان خراسان رضوی، وزش باد به نسبت شدید، همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش کیفیت میدان دید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه تاکید کرد: طی این مدت دمای هوا در استان خراسان رضوی نیز تغییرات چندانی نمی‌یابد و ماندگاری هوای گرم تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

رضایی‌پور اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۳ تا ۳۷ درجه سلسیوس در نوسان بود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۳۸ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به ۲۳ درجه سلسیوس می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۸ درجه سلسیوس و شهرستان‌های داورزن و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۴۲ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

رضایی‌پور در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین شدت وزش باد از شهرستان تایباد با ۶۱ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه