English

معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد خبر داد؛

رصد جدی‌ بازرسان بر قیمت اجناس در شهرستان مشهد

معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: طی بازدید از مراکز صنفی و غیر صنفی و نانوایی ها در سراسر شهرستان مشهد تعداد کل تخلف محرز ۸۴۳ مورد با ارزش ریالی بیش از ۱هزارو ۷۴۴ میلیارد ریال می باشد.

رصد جدی‌ بازرسان بر قیمت اجناس در شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد میری دیسفانی ​معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در سخنانی اطلاع داد: در بازه زمانی چهارماهه اول سال جاری  بیش از ۴هزار بازدید از واحدهای متخلف صنفی در شهرستان مشهد توسط کارشناسان و بازرسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد انجام شده است.

میری دیسفانی اظهار کرد: طی بازدید از مراکز صنفی و غیر صنفی و نانوایی ها در سراسر شهرستان مشهد تعداد کل تخلف محرز ۸۴۳ مورد با ارزش ریالی  بیش از ۱هزارو ۷۴۴ میلیارد ریال می باشد که پرونده‌ مربوطه در این خصوص تشکیل و به مراجع قضایی تحویل شده است  .

معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد همچنین تصریح کرد: برای تمامی این واحدهای متخلف پرونده تخلف تشکیل شده است و ۸۴۳ واحد صنفی شناسایی شده در حوزه آرد و نان  و سایر اقلام از جمله مرغ ، روغن و شکر و ... می باشد .

وی متذکر شد: نظارت و بازرسی بر عملکرد مطلوب فروشندگان و تامین کنندگان مواد غذایی و...  رسالت خطیری است که بر عهده جهاد کشاورزی می‌باشد ونظارت ، کنترل و پایش مستمر زنجیره محصولات بخش کشاورزی از مزرعه تا سفره مردم  توسط جهاد کشاورزی  مدیریت می شود.

میری دیسفانی تاکید کرد: رصد جدی‌ بازرسان بر قیمت اجناس در شهرستان مشهد وجود دارد و نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی ضروری است و بازرسان باید به صورت دقیق‌ و مستمر بر صنوف نظارت داشته تا تنوع و تفاوت  قیمت در محصولات  را شاهد نباشیم .

وی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با  نظارت و بازرسی در هر بخش و حوزه‌ای موجب کاهش تخلفات احتمالی نظیر احتکار، تقلب، کم فروشی وگرانفروشی شویم و سفره مردم را با تامین ضروریات و اقلام اقتصادی مورد نیاز رنگین کنیم.

میری دیسفانی گفت: از مردم عزیز درخواست می شود اگر شاهد تخلفی در زمینه های اشاره شده فوق بودند می توانند خبرهای خود را در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام  و اطلاع‌رسانی لازم را به واحدهای نظارتی داشته باشند و در اسرع وقت کارکنان نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی حضور یافته و به شکایات رسیدگی ونتیجه اقدامات متعاقبا اعلام واطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه