English

بهره‌برداری از پایانه اتوبوس‌رانی شهید زین‌الدین قم

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم از بهره‌برداری از پایانه اتوبوس‌رانی شهید زین‌الدین قم با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و دویست میلیون تومان خبرداد.

بهره‌برداری از پایانه اتوبوس‌رانی شهید زین‌الدین قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید امیرعباس صفوی ، به اهمیت ایمنی در پارکینگ‌های اتوبوس‌های شهرداری اشاره کرد و اظهار کرد: شرایط مناسب و استاندارد نگهداری اتوبوس‌ها برای استفاده بهینه از این سرمایه عمومی، بسیار مهم و کلیدی است.

وی ساماندهی مرکز پایانه اتوبوس‌رانی شهید زین‌الدین در بلوار غدیر را موردتوجه قرارداد و افزود: ساماندهی مرکز پایانه شهید زین‌الدین باهدف بهبود شرایط پارکینگ اتوبوس‌های مستعمل یا مازاد در دستور کار قرارگرفته و اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای آن در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: پایانه زین‌الدین در بلوار غدیر جنب سازمان حمل‌ونقل و ترافیک واقع‌شده که فضای مناسبی نداشت و محوطه‌سازی آن کامل نبوده و به فضای متروکه‌ای تبدیل‌شده بود.

وی ادامه داد: متأسفانه زمین در اختیار شهرداری و سازمان بود، اما استفاده بهینه‌ای از فضا نمی‌شد و محوطه و دیوارکشی مناسبی جهت حفظ ایمنی نداشت که در برخی موارد شاهد سرقت‌هایی در این پایانه بودیم.

صفوی از اتمام محوطه‌سازی، احداث دیوارکشی و انجام حصار پایانه زین‌الدین خبر داد و ابراز کرد: پروژه در مراحل تحویل قطعی و بهره‌برداری است و در حال حاضر وضعیت مطلوبی داشته و به‌زودی برای استقرار اتوبوس‌های مستعمل و یا مازاد استفاده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه