English

محمد پهلوان:

افزایش ۱۵۶ درصدی بیماران بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر ۲۴۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۲۱۴ بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

افزایش ۱۵۶ درصدی بیماران بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: بیماران بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی افزایش ۱۵۶ درصدی داشته است.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: از تمامی گروه‌های هدف بالای ۱۸ سال که شش ماه از زمان واکسیناسیون آن‌ها گذشته است خواست نسبت به دریافت دز یادآور اقدام کنند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در حال حاضر ۲۴۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۲۱۴ بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند که نسبت به ده روز اخیر افزایش قابل توجهی داشته است.

وی همچنین متذکر شد: طی یک روز گذشته ۱۲۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۱۱۳ نفر متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است .

پهلوان در ادامه گفت: تعداد بستری روزانه بیماران نیز طی ده روز اخیر افزایشی ۳ برابری داشته است و تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان را ۴۴ نفر و سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد را در این حوزه ۳۸ نفر عنوان کرد.

وی یادآور شد: طی یک روز گذشته ۷۴۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به صورت سرپایی به مراکز جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان مراجعه کردنده اند و تمامی سطوح بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به بیماران در آمادگی کامل هستند و عموم مردم در صورت بروز علائم به نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: دریافت واکسن، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و اجتناب از حضور در دورهمی‌ها بهترین راهکار در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه