English

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان خبر داد؛

اعزام ۲ هزار نفر از شهرستان کاشان به اردوی راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از اعزام ۲ هزار زائر،از این استان به مناطق عملیاتی و دفاع مقدس غرب کشور در قالب اردوهای راهیان نور خبر داد.

اعزام ۲ هزار نفر از شهرستان کاشان به اردوی راهیان نور

سرهنگ کریم اکبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با ارزشهای والای این فرهنگ مهم که بیانگر تحکیم ارزش ها ۲ هزار نفر از شهرستان کاشان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: بعد از اعزام راهیان نور در ایام نوروز به مناطق جنگ تحمیلی جنوب کشور تعداد بیش ۴۰ دستگاه اتوبوس ومجموع  ۲ هزار زائر از گروهای سنی جوانان و نوجوانان و خانواده های معظم شهرستان کاشان در این سفر معنوی حضور پیدا کردند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود اظهار داشت: با برنامه ریزی های خوبی که برای استقبال پر شور قشرهای مختلف جامعه انجام شده است افزود؛ مرحله دوم این سفر معنوی به مناطق عملیاتی و دفاع مقدس غرب کشور از جمله، استان های کردستان و کرمانشاه و ایلام که تعداد ۱۰ اتوبوس مجددا از نوجوان و جوان و خانواده ها که حضور پیدا کردند برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان  گفت: اولین اتوبوس از این عملیات فرهنگی کشور در تاریخ ۱۵ تیرماه از منطقه طاهر آباد اعزام شد.

وی بیان کرد: امیدواریم در تاریخ های مختلف، اعزام های بعدی صورت پذیرد ، که مجموع ۱۰ اتوبوس با تعداد زائر ۵۰۰ نفر برای این برنامه فرهنگی اعزام خواهند شد.

سرهنگ اکبری خاطر نشان کرد: امیدواریم این برنامه های فرهنگی و معنوی توشه ی باشد برای آینده و ذخایر معنوی برای همگانی  که در این سفر معنوی راهیان نور مخصوصا در غرب کشور  که از دو ویژگی برخوردارند، اول  مظلومیت ویژه و دیگر اینکه رزمندگان کاشانی در این مناطق  ازجمله، بانه و پاوه ،کردستان و ایلام نقش بسیار زیادی داشتند مثل شهید بزرگوار محمود خادمی که فرمانده سپاه بانه  و شهید دیگر  شهید علی تبار که در استان ایلام به عنوان بنیاد گذاران لشگر امیر المومنین علی (ع) بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه