English

تجلیل از برترین‌های جشنواره فرهنگی ورزشی فارس

برترین‌های جشنواره فرهنگی ورزشی پدر و پسر و مادر و دختر استان فارس معرفی شدند.

تجلیل از برترین‌های جشنواره فرهنگی ورزشی فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس ،محمد خلیل عسکری در آیین اختتامیه جشنواره استانی فرهنگی ورزشی پدر و پسر و مادر و دختر در در محل کانون تربیتی حضرت زینب شیراز با اشاره به مطلب فوق گفت: هر چه ارتباط فرزندان و اولیا بیشتر شود چرخه تربیتی که مدنظر آموزش و پرورش است کامل تر می شود.

مدیر کل آموزش و‌ پرورش استان فارس گفت: یکی از ظرفیت هایی که موجب استحکام و تقویت بین اولیا و فرزندان می باشد ساحت زیستی و بدنی مورد اشاره در سند تحول بنیادین است.

عسکری بااشاره به برگزاری جشنواره پدر و پسر و دختر و مادر افزود:این برنامه ها فرهنگی ورزشی می تواند در خلاقیت و فعالیت های آموزشی نیز بسیار تاثیر گذار باشد.

وی گفت : آموزش و پرورش استان تمام ظرفیت های خود برای کمک و توسعه ورزش در بین دانش آموزان و فرهنگیان به کار خواهد گرفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم گفت: این جشنواره یادواره شهید علیرضا شمسی پور از شهدای شاخص کشور بود که در دو مجموعه ورزشی شهید حمزه و‌ نرجس شیراز برگزار شد.

دکتر سید کاظم حسینی افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی پدر و پسر و مادر و دختر ویژه دوره دوم ابتدایی می باشد که ازپایه چهارم تا ششم هر پایه دانش آموز به همراه یکی از اولیای خود در این مسابقات شرکت داشتند. 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات این جشنواره در مرحله شهرستان و مناطق استان برگزار شد و نفرات برتر در مرحله استانی شرکت کردند.

حسینی گفت: نفرات برتر مسابقات این جشنواره در قالب تیم منتخب استان به مسابقات  کشوری که در شهریورماه برگزار خواهد شد اعزام می شوند. 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در پایان این جشنواره، در بخش مادر و دختر تیم های نواحی سه، دو و چهار اموزش و پرورش شیراز به ترتیب اول تا سوم شدند.

حسینی همچنین گفت: در بخش پدر و پسر نیز تیم های نواحی یک ، دو و سه آموزش و پرورش شیراز مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

خاطر نشان می شود: در این که مراسم جمعی از اعضای شورای معاونین اداره کل، معاون، کارکنان معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل ،رییس، اعضای شورای معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان  تربیت بدنی نواحی چهارگانه شیراز حضور داشتند از تیم های برتر با اهدا حکم قهرمانی، مدال و جوایز تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه