English

سند ۲۷۰ هکتار از اراضی ملی به شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان انتقال یافت

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان از انتقال سند قطعی 270 هکتار از اراضی ملی به این شرکت در استان خبرداد و گفت: با این اقدام شهرک‌های صنعتی سنندج 4 و قروه 3 سند دار شدند.

سند  270 هکتار از اراضی ملی به شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان انتقال یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد خسروی امروز شنبه در حاشیه امضای سند انتقال قطعی این اراضی  به خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: به مناسبت دهه تولید و تجارت و گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن؛ فرآیند صدور 270 هکتار از اراضی ملی که حدود 2 دهه مسکوت مانده بود؛ با دستور استاندار به اتمام رسید و سند قطعی این زمین ها به نام شرکت شهرک های صنعتی کردستان صادر شد.

وی ضمن قدردانی از جدیت و تلاش استاندار کردستان افزود: این فرآیند اداری پنج ماهه با مصوبه کمیسیون ماده 21 امور اراضی استان در بهمن ماه گذشته و با همراهی و همکاری ویژه سازمان های مرتبط ، به ویژه رییس سازمان  جهادکشاورزی ، امور اراضی، منابع طبیعی استان و  2 شهرستان قروه و سنندج و ثبت اسناد و املاک انجام شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان تاکید کرد: این اقدام اصولی و جهادی، علاوه بر ایجاد اعتبار و اطمینان برای سرمایه گذاران تولید، موجبات تسهیل شهرک سازی‌ها، رفع بسیاری از موانع  ومشکلات این 2 شهرک مهم و آینده ساز در توسعه و تولید استان را درپی خواهد داشت.

خسروی با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در ایجاد هماهنگی و استفاده مطلوب از امکانات زیر بنایی و ارائه خدمات مناسب و ضروری برای متقاضیان سرمایه گذاری بیش از پیش در تلاش است تا نقشی پر رنگ در ایجاد زمینه تولیدات صنعتی داشته باشد، اضافه کرد: این شرکت همواره خود را موظف به ایجاد زمینه های لازم برای راه اندازی، هدایت و توسعه سرمایه گذاری های بخش غیر دولتی در صنایع کوچک به ویژه دانش بنیان با همکاری و تعامل با سایر ارگان ها  می‌داند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان هم حین امضای سند انتقال قطعی این زمین ها اظهار داشت: همکاری برای ساماندهی واحدهای تولیدی صنعتی که در سطح استان مشغول فعالیت هستند و جلوگیری از خرد شدن اراضی زراعی و باغی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و رونق اقتصادی استان از جمله اهداف واگذاری اراضی ملی به شرکت شرکت‌های صنعتی استان است .

پیمان اسکندری ادامه داد: حمایت از ایجاد واحد های صنعتی کوچک زودبازده برای اشتغال سریع، مولد و کارآفرین و پشتیبانی از سرمایه گذاری های صنعتی به منظور بهبود در روش‌های تولید، کاهش ضایعات و ارتقای بهره وری و کیفیت در راستای رونق اقتصادی استان به ویژه صنعتی شدن بخش کشاورزی جزو اهداف و سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی  است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه