English

محمد پهلوان کاشی:

تعداد ۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی بستری هستند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: خوشبختانه ویروس کرونا به طور نسبی مهار شده و میزان مبتلایان به این بیماری کاهش چشمگیری داشته است.

تعداد ۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی بستری هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در حال حاضر ۹۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند که خوشبختانه ویروس کرونا به طور نسبی مهار شده و میزان مبتلایان به این بیماری کاهش چشمگیری داشته است.

پهلوان کاشی در ادامه این اطلاع رسانی تصریح کرد: ۲۱ نفر از بیماران بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی بد حال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای استان تحت درمان قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین ۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که ۱۶ نفر از آنان بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند،این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

وی همچنین متذکر شد: هم اکنون روزانه حدود ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند که سهم مشهد از این تعداد حدود ۳۵ بیمار جدید در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان کاشی در خاتمه با اشاره به تعداد بیماران فوت شده در هفت روز گذشته اظهار کرد: میزان فوتی ناشی از کرونا طی هفت روز گذشته در مشهد و خراسان رضوی صفر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه