English

در گفت‌وگو با خبرنگار موج عنوان شد:

فرسودگی تجهیزات دلیل تعطیلی تنها جایگاه سوخت شهرستان چوار است

تعطیلی تنها جایگاه سوخت شهرستان چوار طی روزهای اخیر مشکلاتی را برای شهروندان چواری بدنبال داشته‌است.

فرسودگی تجهیزات دلیل تعطیلی تنها جایگاه سوخت شهرستان چوار است

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، تنها جایگاه سوخت شهرستان چوار طی روزهای اخیر تعطیل‌شده و این امر مشکلاتی را برای مردم به دنبال داشته‌است.

 به گفته‌ رانندگان پس‌از تعطیلی این جایگاه آنها مجبورند برای تامین سوخت به مرکز استان و یا شهرستان ایوان مراجعه کنند که این امر علاوه‌بر صرف زمان ممکن است حوادثی را بدنبال داشته باشد.

فرماندار شهرستان چوار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام اظهار داشت: با توجه به فرسودگی برخی از تجهیزات جایگاه و قدیمی بودن پمپ‌ها عملیات بهسازی این جایگاه توسط مالکین در حال انجام است.

ابراهیم یعقوبی با بیان این‌که هم‌اکنون تنها سوخته CNG در این جایگاه عرضه می‌شود افزود: تا حدود یکماه آینده امکان عرضه گازوئیل و بنزین در این جایگاه مقدور نمی‌باشد.

 وی خاطرنشان کرد: فرسودگی تجهیزات این جایگاه هرازچندگاهی بروز مشکل و تعطیلی آن را بدنبال داشت ازاین‌رو بر اساس تصمیم مالکین عملیات بهسازی این جایگاه از عصر چهارشنبه آغاز شده‌است.

یعقوبی اضافه کرد: با توجه به این‌که تعطیلی‌های پی‌در‌پی جایگاه سوخت شهرستان چوار نارضایتی مردم این شهر را به‌دنبال داشته براساس قول مساعد مدیریت جایگاه دراسرع وقت عملیات بهسازی و نوسازی فضا، پمپ‌ها و امکانات جایگاه انجام می‌شود.

وی از شهروندان خواست جهت رفع مشکلات این جایگاه شهروندان چواری همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار موج با بیان این‌که فرسودگی برخی از تجهیزات جایگاه سوخت شهرستان چوار مشکلات و نارضایتی رانندگان را به‌دنبال داشت خاطرنشان کرد: به دلیل فرسودگی لوله‌کشی تلمبه و همچنین محوطه جایگاه عملیات بازسازی توسط مالک در حال انجام است.

علی‌اصغر چاغروندی در پایان گفت: امید است مردم با همکاری و همراهی زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر در این جایگاه را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه