English

محمد حسین درودی:

قلع و قمع ۸۰ قطعه باغ ویلای غیرقانونی در مشهد

دادستان عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: در موضوع ضرورت حفظ اراضی کشاورزی و پیشگیری از تغییر کاربری این اراضی هماهنگی کامل بین تمامی دستگاه‌ها وجود دارد.

قلع و قمع ۸۰ قطعه باغ ویلای غیرقانونی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد عنوان کرد: بیش از ۲۶ هکتار از اراضی کشاورزی که با تغییر کاربری غیرمجاز در حال تبدیل شدن به ۸۰ قطعه باغ ویلای غیرقانونی در این شهرستان بود توسط دستگاه های متولی قلع و قمع و به وضع سابق بازگشت.

درودی با اشاره به منطقه این تغییر اراضی تصریح کرد: این اراضی در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها طی هفته گذشته در محدوده آرامگاه فردوسی شناسایی و به وضع سابق بازگشت.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد همچنین متذکر شد: در موضوع ضرورت حفظ اراضی کشاورزی و پیشگیری از تغییر کاربری این اراضی هماهنگی کامل بین تمامی دستگاه‌ها وجود دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: ضمن هشدار به سودجویان و مجرمان حوزه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، با این افراد برخورد قاطع و بدون اغماض صورت می‌گیرد.

درودی در خاتمه اظهار کرد: از مردم درخواست می شود تحت هیچ عنوانی فریب تبلیغات این افراد را نخورند و قبل از سرمایه‌گذاری و خرید اراضی، وضعیت زمین را از دستگاه‌های متولی از جمله جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه