English

ست‌های ورزشی در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی قم نصب شد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: ست‌های ورزشی در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی قم نصب شد.

ست‌های ورزشی در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی قم نصب شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری اظهار داشت: در راستای توسعه امکانات تفریحی‌ورزشی و به‌منظور ترویج ورزش‌های همگانی؛ نصب ۲ ست کامل ورزشی در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی با اعتباری بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون ریال در دستور کار بوده که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی وجود فضاهای ورزشی را حق حیاتی هر شهروند برشمُرد و افزود: یکی از فعالیت‌هایی که در این زمینه طی سال‌های اخیر در شهرهای کشور انجام‌شده، نصب لوازم ورزشی در پارک‌ها و ترغیب شهروندان برای استفاده از این وسایل است تا شهروندان با کمترین هزینه و امکانات، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به اهمیت توسعه فضای خدماتی میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، ارائه‌ خدمات مطلوب به کسبه و صاحبان مشاغل مستقر در این مکان و بر نقش نصب این ست‌های ورزشی در ترغیب شهروندان به ورزش‌های صبحگاهی تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی علاوه بر تأمین نیازهای استان، نیاز شهرهای اطراف همچون ساوه، کمیجان، دلیجان و شهرهای تابعه استان قم را نیز تأمین و توسعه فضای خدماتی آن از هر نظر مورد اهمیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه