English

مصطفی کریمی زاده؛

امور صنفی اهالی رسانه را پیگیری خواهیم کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب اظهارداشت: در پیگیر امور مسائل صنفی اهالی رسانی از هیچ کوششی دریع نخواهیم کرد.

امور صنفی اهالی رسانه را پیگیری خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مصطفی کریمی زاده رئیس فرهنگ و ارشاد و ارشاد اسلامی میناب صبح امروز در نشست با اهالی رسانه عنوان کرد: امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم در جهت توسعه فرهنگ و هنر گام های مهمی برداریم. 

وی با بیان اینکه درحال حاضر اهمیت عرصه اطلاع رسانی باتوجه به پیشرفت فناوری افزایش یافته است افزود: رسیدن درست اخبار به مردم به صورت کامل و بروز حائز اهمیت است.

کریمی زاده با اشاره به اینکه موضوع خبر و رسانه بسیار حائز اهمیت است گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به صورت شبانه روز درحال فعالیت هستند. 

وی در ادامه با اشاره پیگیری مسائل صنفی خبرنگاران از سوی اداره فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی رسانه ها اظهارداشت: در پیگیر امور مسائل صنفی اهالی رسانه از هیچ کوششی دریع نخواهیم کرد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب با تاکید بر عضویت خبرنگاران در صندوق اعتباری هنر و سامانه جامع رسانه های کشور تصریح کرد: عضویت خبرنگاران در صندوق اعتباری هنر را پیگیری خواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه رسانه در کنار یک مدیر در هر مجموعه باعث پیشرفت مجموعه خواهد شد گفت: به دنبال ایجاد بانک اطلاعاتی اصحاب فرهنگ و رسانه میناب هستیم که در این زمینه نیازمند همکاری همه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه هستیم. 

کریمی زاده در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص روند پروژه مجتمع فرهنگی میناب اظهارداشت: روند این پروژه بسیار خوب است و با افزایش سرعت‌کار باعث کم‌تر شدن کیفیت کار نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه