English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

درخواست مردم اصفهان از رئیس جمهور یک کلام "آب" است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان درباره مطالبات از رئیس جمهور در سفر استانی به اصفهان اظهار کرد: درخواست اصفهانی‌ها یک کلام و آن آب است.

درخواست مردم اصفهان از رئیس جمهور یک کلام "آب" است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید نادرالاصلی گفت: مردم به دنبال زنده‌ شدن زاینده‌رود هستند، علاوه بر آن رفع مشکلات آلایندگی و زیست محیطی نیز باید مدنظر مسئولان ارشد کشوری قرار گیرد، درخواست مردم اصفهان از رئیس جمهور در سفر به این استان یک کلام و آن «آب» است.

وی افزود: مردم به دنبال زنده‌ شدن زاینده‌رود هستند، علاوه بر آن رفع مشکلات آلایندگی و زیست محیطی نیز باید مدنظر مسئولان ارشد کشوری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اشتغال جوانان از جمله دغدغه‌های مهم اعضای شورای شهر است که پیرامون این موضوع نیز باید در سطح مدیریت عالی کشور فکری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نیازمند نگاه جدید به اصفهان هستیم، تصریح کرد: باید از این نگاه که اصفهان را برخوردار می‌دانند فاصله گرفت، چراکه اگرچه اصفهان را برخوردار می‌دانند اما درون این شهر بستری برای بسیاری از مطالبات و حل مشکلات شده است.

نادرالاصلی گفت: به تناسب این نیازها و مطالبات باید به مردم این شهر خدمت‌رسانی صورت گیرد و در این زمینه از مدیران کشوری متوقع هستیم و درخواست می‌کنیم اصفهان را مدنظر قرار دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه