English

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

اعتبارات مشاغل خانگی در دولت سیزدهم نسبت به دوره‌های قبل رشد قابل توجهی داشته است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اعتبارات مشاغل خانگی در دولت سیزدهم نسبت به دوره‌های قبل رشد بسیار قابل توجهی داشته است.

اعتبارات مشاغل خانگی در دولت سیزدهم  نسبت به دوره‌های قبل رشد قابل توجهی داشته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، انسیه خزعلی در بازدید از نمایشگاه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در تبریز با بیان اینکه اشتغال خانواده محور یکی از موضوعات مهم و جدی است که در  دولت سیزدهم به آن توجه ویژه شده است، اظهار داشت: اشتغال زنان سرپرست خانوار و فرزندان این زنان در اولویت قرار دارد.

وی با تاکید بر توجه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به شرکت های دانش بنیان و مشاغل خانگی، ادامه داد: پشتیبانی ویژه ای از این مشاغل انجام خواهد شد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه خاطر نشان کرد: اگر کارآفرینان تضمین تامین مواد اولیه،  نیاز سرمایه‌ای و فروش آنها را انجام دهند تسهیلات مربوطه اخذ خواهد شد.

وی با بیان این‌که اعتبارات در نظرگرفته شده برای اشتغال آفرینی بانوان آذربایجان شرقی، ۲۰ میلیارد تومان است، گفت: با توجه به فعالیت های انجام گرفته در هر استان امکان افزایش اعتبار در هر استان وجود دارد.

وی گفت: اعتبارات مشاغل خانگی در دولت سیزدهم  نسبت به دوره‌های قبل رشد بسیار قابل توجهی داشته و برای هر استانی با توجه به شرایط خود و نسبت به جمعیت زنان خصوصا زنان سرپرست خانوار اعتبار متفاوتی در نظر گرفته می شود.

وی با بیان این‌که رئیس جمهور  تاکید ویژه برای  تزریق اعتبارات به استان‌ها در حوزه اشتغال  دارند، اظهار  کرد: اگر امکان اشتغالزایی  بیشتری در آذربایجان شرقی فراهم شود،  اعتبار آن را تامین کنیم و تنها به ۲۰ میلیارد تومان اکتفا نمی‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه