English

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب ایلام:  

وصول مطالبات معوق آب، با روش‌های قانونی باید در اولویت کاری باشد

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب بهمراه مدیران مشترکین ستادی به منظور هماهنگی بیشتر و افزایش راندمان کاری، بررسی مسائل و مشکلات حوزه مربوطه از آبفا ناحیه دو شهر ایلام بازدید نمودند.

وصول مطالبات معوق آب، با روش‌های قانونی باید در اولویت کاری باشد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان در این بازدید بر ضرورت شناسایی و احیای درآمد‌های پنهان تاکید کرد و گفت: این معاونت به نوعی ویترین خدمات شرکت محسوب می‌شود لذا باید زمینه رضایتمندی مردم و مشترکان را بیش از گذشته فراهم کند.

محمدرضا دادگر ضمن ارائه توصیه های لازم بر رعایت اخلاق و تکریم ارباب رجوع در انجام وظایف قانونی، بر وصول مطالبات سررسید گذشته، پایش مشترکین جهت شناسایی انشعابات غیرمجاز، تغییر کاربری شده و خدمات بهینه و درست به مشترکین تاکید نمود.

وی به وصول مطالبات معوق آب، با روش‌های قانونی اشاره کرد و افزود: با توجه به بالا بودن هزینه‌های تأمین و توزیع آب شرب، وصول مطالبات یکی از مهم‌ترین عوامل در توانمندسازی شرکت در امر ارائه خدمات مطلوب به مردم است و در این راستا از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب ایلام با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز باید شناسایی و مشترکان پرمصرف، جریمه شوند اظهار داشت: استفاده غیر مجاز از شبکه‌های آبرسانی علاوه بر اینکه جرم بوده و مشمول جریمه است، موجب تضییع حقوق دیگر مشترکین، وارد آمدن خسارت به تاسیسات آبرسانی و تحمیل هزینه به شرکت آبفا خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و افزایش مصرف آب، از شهروندان تقاضامندیم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا تابستان پیش رو را بدون بحران آب پشت سر گذاریم.

دادگر در پایان خاطرنشان ساخت: با موافقت مدیرعامل شرکت و به منظور ایجاد انگیزه بیشتر، پرداخت کارانه شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز به مامورین جهت اجرا به کلیه مدیران آبفا شهرهای استان ابلاغ گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه