English

حین گشت و کنترل صورت گرفت:

دستگیری متخلفان شکار و صید در آمل و کیاسر

مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهرهای آمل و کیاسر متخلفان شکار و صید را به همراه 7 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

دستگیری متخلفان شکار و صید در آمل و کیاسر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل با همکاری مأموران نیروی انتظامی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی این شهرستان یک شکارچی غیرمجاز به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر و در مأموریت دیگری مأموران حین گشت و کنترل در رودخانه گرمرود بخش دشتسر 9 رشته دام ماهیگیری جمع آوری کردند.

مأموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر نیز طی گزارش دریافتی مبنی شکار غیرمجاز با داشتن حکم قضایی طی دو عملیات جداگانه با همکاری مأموران نیروی انتظامی از منزل دو متخلف بازدید کرده و از آنان 3 قبضه سلاح شکاری، یک قبضه تفنگ بادی، تعداد زیادی فشنگ، مقداری گوشت شوکا و قرقاول، تاکسیدرمی چهار طاقه قرقاول نر، سه قطعه کبک، تروفه یک رأس کل و بز و یک رأس مرال کشف و ضبط کردند.

در مأموریت دیگری، مأموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر طی گزارش دریافتی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز به محل اعزام و بعد از چند ساعت تعقیب و گریز یکی از متخلفان را به همراه 1 قبضه سلاح شکاری دستگیر و دیگر متخلفان با توجه به شرایط منطقه متواری گشته و با کمک یکی از همیاران محیط زیست از متخلفان در حال فرار و ادوات جرم شامل 4 قبضه سلاح و لاشه مرال تصویربرداری شده و مستندات مرتبط به همراه گزارش تخلف جهت شناسایی به مراجع قضایی معرفی شد.

همچنین مأموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر(محیط بانی بندبن و قلعه ) حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از دو شکارچی غیرمجاز 2 قبضه سلاح  کشف و ضبط کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه