English

شهردار تبریز:

قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی تبریز راه اندازی می‌شود

شهردار تبریز از آغاز به کار قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی در هفته آتی خبر داد و گفت: برنامه شهرداری ایجاد یک ساختار مدون برای ساماندهی حاشیه نشینی در حوزه مسکن با همراهی استانداری است.

قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی تبریز راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه چهار تبریز اظهار کرد: همراهی معاون فنی و عمرانی استاندار با شهرداری تبریز در حوزه مسکن حاشیه‌نشینان جای قدردانی دارند و تلاش داریم از هفته آینده قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی را عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از سوی معاونت‌های شهرداری اعلام کرد: بخش‌های مختلفی از مدیریت شهری شامل معاونت‌های تخصصی در حوزه شهرسازی، عمرانی، مالی و خدماتی پیش از این جلسه، جلسات مختلفی در منطقه برگزار می‌کنند و تلاش داریم با احصای مشکلات منطقه و دعوت از دیگر نهادهای خدمت‌رسان شهری و درگیر با پروژه‌ها، نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مدیریت شهری، حضور در یکی از مناطق دهگانه شهرداری در روزهای پنج‌شنبه و پیگیری پروژه‌های عمرانی و مشکلات منطقه با حضور استاندار و مدیران کل ادارات است که با یک همگرایی سریع به نفع مردم، مشکلات و مسائل پروژه‌های عمرانی حل شود.

قرار خدمت برنامه ویژه مدیریت شهری تبریز برای حضور در مناطق دهگانه تبریز و احصای مشکلات و بررسی و رفع آنها با حضور استاندار و مدیران کل ادارات و دستگاه‌های خدمت‌رسان شهری است که امروز دومین قرار خدمت در شهرداری منطقه ۴ تبریز در حال اجرا است.

در کلان شهر تبریز ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار بافت حاشیه نشین وجود دارد که جمعیتی در حدود ۴۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه