English

علی نجفی:

چراغانی مشهد مقدس به مناسبت عید سعید فطر

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد بیان کرد: اکران طرح‌های مناسبتی و اکران تیزر عید سعید فطر در مناطق پیرامونی حرم مطهر و آذین‌بندی و چراغانی شهرمشهد در ایام عید سعید فطر.

چراغانی مشهد مقدس به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی نجفی قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: آمادگی کامل مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حریم نورانی امام رئوف هم‌زمان با عید سعید فطر در مشهد مقدس.

نجفی با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در عید سعید فطر اظهار کرد: نصب سه هزار و ۵۰۰ پرده بیرقی سردری، ۳۱ قاب عکس، ۳۵ هزار آویز ستونی، دو هزار متر ریسه رنگی و هزار پرده بیرقی بی. آر. تی، بخشی از برنامه فضاسازی شهر در این ایام است.

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد تصریح کرد: اکران طرح‌های مناسبتی در بیش از سه هزار و ۴۵۰ مترمربع از استرابورد‌ها و ۸۷ بیلبورد شهری و اکران تیزر عید سعید فطر در یازده نمایشگر شهری، اکران ۶ المان گل و نور در مناطق پیرامونی حرم مطهر و آذین‌بندی و چراغانی شهر با استفاده از ۲۳۱ هزار متر طول ریسه نوری، بخش دیگری از برنامه شهرداری مشهد برای زیباسازی فضای شهر در این عید بزرگ است.

وی در ادامه افزود: نصب چهار گل نوشته در میدان شریعتی، میدان بسیج، میدان بیت‌المقدس، میدان فلسطین و پنج استیکر بر روی المان‌های گل در خیابان محتشمی، میدان شهدا و حاشیه میدان بسیج، از دیگر تدارکات مدیریت شهری برای این ایام است.

نجفی خاطرنشان کرد: شست‌وشوی محل‌های ویژه مراسم نماز عید فطر و معابر اصلی در خیابان‌های منتهی به حرم‌مطهر ، صدور مجوز استقرار صندوق‌های جمع‌آوری فطریه در محدوده حرم‌مطهر، آماده‌سازی سه محور جاده نیشابور، جاده قدیم و جدید قوچان برای استقبال از زائر، سرویس‌دهی صد دستگاه اتوبوس در خطوط منتهی به حرم مطهر و افزایش زمان یک‌ساعته سرویس‌دهی قطارشهری در صبح روز عید فطر نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه