English

آقا تهرانی عنوان کرد:

دشمن از فضای مجازی برای ضربه زدن به ایران استفاده میکند

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم مدیریت فضای مجازی گفت: دشمن از این فضا برای اختلال در کشور استفاده می‌کند

دشمن از فضای مجازی برای ضربه زدن به ایران استفاده میکند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، مرتضی آقاتهرانی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام (ره) این شهرستان بیان کرد: فضای مجازی باید در داخل کشور مدیریت شود نه توسط دیگران چراکه دشمنان برای اختلال در کشور از فضای مجازی استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی آزادی وجود دارد، افزود: عملکرد مسئولان برای رفع مشکلات مردم باید بهبود یابد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی وجود مقام معظم رهبری را باعث امنیت در منطقه دانست و اظهارداشت: بهبود شرایط رشد جمعیت و تسهیل ازدواج جوانان از جمله مواردی است که مسئولان باید پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار خوزستان امروز حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشتند، افزود: امام خمینی (ره) دربرابر ظلم کشورهای غاصب مقاومت راه انداخت و روزی به نام قدس تشکیل داد تا قدرت ولایت فقیه را در برابر ظلم‌ نشان دهد.

آقاتهرانی با بیان اینکه بواسطه ایجاد فساد و ظلمی که یهود در دنیا ایجاد کرده هیچکس درامان نیست، گفت: اسرائیل غاصب علاوه بر ظلم در خاورمیانه در آمریکا هم فساد ایجاد می‌کند.

وی افزود: آمریکا سردمدار بسیاری از جنایت‌ها در دنیا است و مسایلی که درخاورمیانه رخ می‌دهد از جمله تکفیری‌ها و داعش از آمریکا نشات می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه