English

محمد پهلوان:

خدمات درمانی سرپایی به ۶۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در روز گذشته

رییس کمیته اطلاع رسانی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: هم اکنون ۲۹۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۰ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

خدمات درمانی سرپایی به ۶۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در روز گذشته

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: طی یک روز گذشته ۱۲۶ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۱۰۴ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان در ادامه خبر تصریح کرد: هم اکنون ۲۹۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۰ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان ۸۲ نفر می باشند که از این تعداد ۵۹ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین در ادامه اظهار کرد: طی یک روز گذشته ۶۱۲ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۷.۱۴ درصد گروه سنی بالای ۱۲ سال دُز اول و ۸۵.۶۳ درصد همین گروه سنی دُز دوم را دریافت و این عدد در دز سوم گروه سنی بالای ۱۸ سال ۳۷.۴۴ درصد و در دُز اول گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال ۱۶.۱۱ درصد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه