English

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کاشان خبر داد:

ساخت ۱۵۵۵ واحد در طرح ملی مسکن شهرهای کاشان و قمصر

رئیس بنیاد مسکن انتقلاب اسلامی کاشان گفت: طی سال گذشته 1555 واحد در طرح ملی مسکن شهرهای کاشان‌ و قمصر در دست ساخت می باشد.

ساخت 1555 واحد در طرح ملی مسکن شهرهای کاشان و قمصر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مصطفی رضا زاده با اشاره به اینکه طی سال گذشته 1555 واحد در طرح ملی مسکن شهرهای کاشان‌ و قمصر در دست ساخت می باشد، بیان کرد:طی سال گذشته 255  قطعه زمین  در طرح ملی مسکن در شهرهای اقماری واگذار  شده است.

وی گفت: طی همین مدت 179 فقره تسهیلات ساخت مسکن در روستاها برای هر واحد 100 میلیون تومان پرداخت شده است.

 ساخت فعالیت‌های عمران روستایی از اصلی ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

رضا زاده ساخت فعالیت‌های عمران روستایی را یکی از مهمترین و اصلی ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌در امر عمران و آبادی روستاهای کاشان عنوان کرد و افزود: این اقدام با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تأمین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی جهت ارتقای شرایط زیست محیطی و بهبود چشم انداز آتی نقاط روستایی در سراسر منطقه به انجام می‌رسد.

 وی تصریح کرد: این فعالیت ها با اهداف سند چشم انداز توسعه 20 ساله کشور که به عنوان سند توسعه ملی محسوب می‌گردد نیز هم راستا می‌باشند.

 نیاز مسکن بالاخص در مناطق روستایی  شهرستان از اصلی‌ترین مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های نیازمند  

در ادامه امام جمعه کاشان گفت:  امروزه نیاز مسکن خصوصاً در مناطق روستایی این شهرستان از اصلی‌ترین مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های نیازمندان است و افزود؛لازم است جهت رفع این دغدغه‌ها همه مسئولان ذی‌ربط وارد عمل شوند.

حجت السلام سید سعید حسینی بیان کرد: توجه به مشکل مسکن خانواده‌های مددجو و نیازمند و رفع این نیاز اساسی می‌تواند بسیاری از دیگر دغدغه‌های این خانواده‌ها را برطرف کند.

 رفع دغدغه مسکن جوانان اولویت کاری مسئولان در دولت سیزدهم باشد

سید سعید حسینی تصریح کرد: از مسئولان دولت سیزدهم انتظار داریم که برای رفع دغدغه های معیشتی مردم تلاش بیشتری داشته باشند و برای تأمین مسکن جوانان هم برنامه ای عملیاتی را اجرایی کنند .

امام جمعه کاشان با بیان اینکه خیرین باید در سطح ملی شناسایی شده و برای تقویت ساخت مسکن  برای جوانان  و نیازمندان تلاش کنند، گفت: ساخت مسکن و اشتغالزایی برای جوانان باید به صورت جدی در دستور کار باشد و با تامین نیازهای جوانان از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری شود.

رییس بنیاد مسکن کاشان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه