English

آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی:

حادثه ترور سه روحانی، جنایتی از پیش برنامه ریزی شده بود

نماینده خبرگان رهبری بیان کرد: ریشه این حادثه تروریستی و هتک حرمت حرم رضوی در واشنگتن و آمریکا است و اگر می خواهیم که در فتنه های زمانه، راه درست را گم نکنیم باید اهل تقوا باشیم.

حادثه ترور سه روحانی، جنایتی از پیش برنامه ریزی شده بود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در سخنانی عنوان کرد: حادثه تروریستی حمله به روحانیان جهادگر و هتک حرمت حرم منور رضوی، اقدامی برنامه ریزی شده بوده است که ریشه آن در واشنگتن و آمریکا است.

آیت‌الله مدرسی یزدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد، که در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی اظهار کرد: حادثه ترور این سه روحانی بزرگوار جهادی، جنایتی از پیش برنامه ریزی شده و کاملا حساب شده بود که دقیقا در حرم مطهر رضوی و در ماه مبارک رمضان، این عزیزان را که نماد علم و خدمتگزاری به مردم بودند، مورد حمله ناجوانمردانه قرار دادند که ۲ تن از آنان به درجه رفیع شهادت رسیدند و یک تن دیگر همچنان در بیمارستان بستری است.

نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: مخالفان و دشمنان از ابتدای تاریخ از اهل بیت (ع)، قرآن و مومنان الهی آسیب ها دیده اند که از عصر امیرالمومنین علی (ع) به امامان ما تهمت شرک و کفر زده و از هیچ کاری برای ضربه زدن به آنان دریغ نکرده اند و تا امروز تلاش کرده اند از طریق تحریم، ترور، تبلیغات ضداسلامی، در مسیر نابودی اسلام گام بردارند و در این راه افرادی را که زمینه فریب خوردن از شیطان دارند، به استخدام خود درمی آورند.

وی همچنین متذکر شد: ریشه این حادثه تروریستی و هتک حرمت حرم رضوی در واشنگتن و آمریکا است و کلیه عوامل این حادثه تروریستی به زودی باهمت و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شده و به سزای عملشان خواهند رسید.

آیت‌الله مدرسی یزدی تاکید کرد: اگر می خواهیم که در فتنه های زمانه، راه درست را گم نکنیم باید اهل تقوا باشیم که در آن صورت خداوند برای ما "فرقان"، یعنی نیرویی که بدان وسیله می توان بین حق و باطل را تشخیص داد، عطا خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه