English

سید حامد عاملی خبر داد:

کاهش ۶۸ درصدی تصادفات منجر به فوت و جرح در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: تصادفات منجر به فوت و جرح در ایام تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 68 درصد کاهش یافته است.

کاهش 68 درصدی تصادفات منجر به فوت و جرح در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جلسه شورای راهبری تصادفات استان کاهش ۶۸ درصدی تصادفات منجر به فوت و جرح در ایام تعطیلات نوروزی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نتیجه برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و پلیس دانست و گفت: با وجود مشکلاتی چون وضعیت نامناسب جوی ، پلیس استان برنامه های خود را در دو رویکرد ارشادی و سلبی با موفقیت اجرا کرده و رتبه برتر کشوری را در این خصوص به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه تعطیلات عید فطر و فصل گردشگری استان، خواستار ادامه این تمهیدات ترافیکی برای کنترل تصادفات شد.

استاندار اردبیل گفت: در راستای کاهش تصادفات و سهولت تردد بین شهری ارتقای زیرساخت های ارتباطی در اولویت اقدامات قرار گرفته است.

عاملی می گوید: اجرای بزرگراه ها و استانداردسازی محورها در کنار اقدامات کنترل ترافیکی و راهنمایی ، رانندگی  در ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات از اهمیت بالایی برخوردار است.

او گفت: تا پایان فروردین ماه بیش از ۵۰ کیلومتر از بزرگراههای استان بهره برداری و تا پایان سال نیز اجرای بخش دیگری از بزرگراهها عملیاتی می شود.

استاندار اردبیل با اشاره به وجود برخی نقاط حادثه خیر داخل شهرهای استان از شهرداری ها خواست برای بهبود وضعیت این برنامه ریزی و اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به بسیج نیروهای پلیس در طرح ترافیک نوروزی، همکاری دستگاههای مرتبط را نیز در این طرح مطلوب دانست.

سردار هوشنگ حسینی از کسب رتبه برتر کشوری با تلاش نیروهای انتظامی استان در مدیریت ترافیک و کاهش تصادفات منجر به فوت و جرح خبر داد و گفت: با توجه به نزولات جوی و لغزندگی جاده ها فقط در تصادفات خسارتی به صورت جزئی افزایش وجود داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه