English

آذر رضایی‌پور:

پیش بینی بارش‌های رگباری در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: فردا جمعه پدیده غالب در استان وزش باد است که انتظار می‌رود بر شدّت و سرعت وزش آن افزوده شود و این رخداد نیز گاهی شدید همراه با گرد و غبار است.

پیش بینی بارش‌های رگباری در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پورکارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای از عصر پنجشنبه وضعیت جوی استان تحت تاثیر امواج ناپایدار قرار گرفته و با ابرناک شدن آسمان، بارشهای رگباری منطقه را فرا می‌گیرد.

رضایی‌پور در ادامه این خبر اضافه کرد: این بارشها با رعد و برق همراه خواهد بود و این وضعیت به خصوص در قسمت‌های شمالی و شمال غرب استان تا اوایل وقت صبح روز جمعه ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین فردا جمعه پدیده غالب در استان وزش باد است که انتظار می‌رود بر شدّت و سرعت وزش آن افزوده شود و این رخداد نیز گاهی شدید همراه با گرد و غبار است که موجب کاهش کیفیت هوا ، کاهش دید و احتمال بروز خسارت می‌شود.

وی همچنین متذکر شد: از روز شنبه آینده شاهد افزایش دما خواهیم بود به طوری که بیشتر نقاط استان دمای بالای ۳۰ درجه سانتیگراد را تجربه خواهند کرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: نوسان دمایی هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۲ و ۲۷ درجه سانتیگراد بوده است که امروز در گرم‌ترین ساعت دمای این شهر نسبت به دیروز با یک درجه افزایش به ۲۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

رضایی‌پور در خاتمه تصریح کرد: در این مدّت قوچان با پنج درجه بالای صفر و مه‌ولات با ۳۵ درجه بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان به ثبت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه