English

حجت‌الاسلام پژمانفر مطرح کرد؛

ورود کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع بازی ایران و لبنان

نماینده مردم مشهد بیان کرد: قطعاً عواملی که منجر به این اتفاق شدند، معرفی و با آنان برخورد خواهد شد.

ورود کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع بازی ایران و لبنان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در سخنانی عنوان کرد: لازم است در وهله اول از رئیس‌جمهور برای سفر به خراسان رضوی تقدیر و تشکر کنم چرا که نکات متعددی از سوی وی مورد تأکید قرار گرفت که امیدوارم با پیگیری‌های معاونت اجرایی رئیس‌جمهور، عملیاتی و مشکلات خراسان رضوی به ویژه مشهد برطرف شود.

حجت‌الاسلام پژمانفر این سخنان را در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی بیان کرد و ادامه داد: متأسفانه قضاوتی درباره شهر مشهد می‌شود مبنی بر اینکه این شهر امکانات زیادی دارد و پر برخوردار است درحالی‌که این قضاوت سطحی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: مؤید این مسئله آن است که یک‌سوم جمعیت مشهد حاشیه‌نشین هستند و این حجم از حاشیه‌نشینی قابل قیاس با سایر نقاط کشور نیست.

وی در ادامه با اشاره به حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد تصریح کرد: ما در کمیسیون اصل 90 به این موضوع ورود کرده‌ایم و حتماً پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

حجت‌الاسلام پژمانفر تاکید کرد: قطعاً عواملی که منجر به این اتفاق شدند، معرفی و با آنان برخورد خواهد شد البته ناگفته نماند جریانی وجود دارد که همواره می‌خواهند در کشور حاشیه‌سازی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه