English

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان

درج نکردن قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلف صنفی بوده است

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان روز یکشنبه با اشاره به بررسی ۱۵ هزار و ۷۰۸ فقره پرونده تخلف صنفی در سال گذشته در استان، گفت: بیشترین تخلف ثبت شده به ترتیب درج نکردن قیمت، گرانفروشی و صادر نکردن فاکتور بوده و در بین واحدهای صنفی بیشترین تخلف به ترتیب مربوط به خواروبار فروشی ها، نانوایی ها و مرغ فروشی ها بوده است.

درج نکردن قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلف صنفی بوده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان مرضیه یونسی سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان روز یکشنبه با اشاره به بررسی  ۱۵ هزار و ۷۰۸ فقره پرونده تخلف صنفی در سال گذشته در استان، گفت: بیشترین تخلف ثبت شده به ترتیب درج نکردن قیمت، گرانفروشی و صادر نکردن فاکتور بوده و در بین واحدهای صنفی بیشترین تخلف به ترتیب مربوط به خواروبار فروشی ها، نانوایی ها و مرغ فروشی ها بوده است.

وی اظهار داشت: پرونده های تخلف صنفی سال گذشته در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت توسط شعب تعزیرات حکومتی استان همدان رسیدگی شد.  

وی افزود: این مجموعه پس از رسیدگی به ۱۵ هزار و ۷۰۸ پرونده در سال گذشته متخلفان را به پرداخت ۶۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جریمه در حق دولت محکوم کرد.

وی ادامه داد: ۱۵ هزار و ۷۰۸ فقره پرونده سال گذشته در این استان رسیدگی شد که شامل ۱۳ هزار و ۵۷۹ فقره مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات، یک هزار و ۱۸۸ فقره مربوط به بهداشت، دارو و درمان و ۹۴۱ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: تخلف صنفی حوزه کالا و خدمات به پرداخت ۱۱۵ میلیاد تومان جریمه، متخلفان حوزه بهداشت، دارو و درمان به پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیون تومان و متهمان حوزه قاچاق کالا و ارز به پرداخت بیش از ۴۹۹ میلیارد تومان محکوم شدند.

یونسی اظهار داشت: از مجموع پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی استان همدان ۱۰۰ درصد تخلفات کالا و خدمات، ۹۹ درصد پرونده های قاچاق کالا و ارز و ۱۰۰درصد پرونده های بهداشت، دارو و درمان مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان روز یکشنبه با اشاره به بررسی  ۱۵ هزار و ۷۰۸ فقره پرونده تخلف صنفی در سال گذشته در استان، گفت: بیشترین تخلف ثبت شده به ترتیب درج نکردن قیمت، گرانفروشی و صادر نکردن فاکتور بوده و در بین واحدهای صنفی بیشترین تخلف به ترتیب مربوط به خواروبار فروشی ها، نانوایی ها و مرغ فروشی ها بوده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه