English

تحقق اهداف پارک علم و فناوری در راستای تحقق شعار سال است

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در پیامی مراتب تشکر و قدردانی خود را در بازدید ریاست محترم جمهوری، معاونت علمی ریاست جمهوری و استاندار خراسان رضوی از شرکت های فناور و دانش بنیان به عمل آورد.

تحقق اهداف پارک علم و فناوری در راستای تحقق شعار سال است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مسعود میرزائی شهرابی، رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در پیامی مراتب قدردانی، تکریم و تقدیرِ خویش را از همه فعالان و نخبگان عرصه علم و فناوری استان خراسان رضوی در مراسم بازدید رییس جمهور محترم دولت انقلابی و هیئت محترم دولت از پارک استان، اعلام نمود.

متن پیام به شرح زیر است:

با سلام، خداقوت و تحیات،

نخبگان و شرکتهای فناور و دانش بنیان خراسان رضوی که همیشه مایه فخر و مباهاتِ استان بوده و هستید، بدینوسیله صمیمانه مراتب قدردانی، تکریم و تقدیرِ خود را از همراهی شما عزیزان در مراسم دیدار و بازدیدِ ریاست محترم جمهور دولت انقلابی، جناب آقای دکتر رئیسی و هیئت محترم همراه از پارک استان را اعلام میدارم.

حقیقتاً در شروع فصلی جدید از کار و تلاش و خدمت صادقانه به شما فرهیختگان به اتفاق یکایک همکارانِ همدل و پرتلاشم در پارک خراسان، دست در دست هم نهاده و تمام توان خویش را برای تحول و ایجاد رونق در زیست بوم فناوری استان به کار بستیم تا کشتی پارک علم و فناوری را بیش از پیش در مسیر پیشرفت قرار دهیم و این امر تنها با حمایت و همراهی شما ولی نعمتان پارک ممکن خواهد بود.

 رییس جمهور

از نگاه اینجانب حضور رییس جمهور محترم و هیات دولت مردمی در پارک علم و فناوری خراسان آثار پر برکتی خواهد داشت که پیگیری، همت بلند و هماهنگ همه ی اعضای اکوسیستم را میطلبد.

تحقق اهداف پارک در راستای تحقق شعار سال ، رفع موانع دانش بنیان و خدمت به نخبگان مستلزم حفظ آمادگی و اتخاذ تصمیمات مدبرانه و سریع در تمامی ارکان علمی استان است.

خواهشمندم با انگیزه و امید و تمام ظرفیت های دانشی خویش به این همراهیِ ارزشمند ادامه دهید و نظرات تخصصی خویش را در اختیار ما قرار دهید.

از خداوند یکتا برای یکایک شما و تمامی سرمایه های انسانیِ نخبگانی استان، سلامتی، عزت و سربلندی را مسئلت دارم.

 رییس جمهور

 رییس جمهور

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه