English

مدیرکل صمت گیلان:

اولویت احیاء بیش از ۵۷۰ واحد صنعتی راکد در گیلان

مدیرکل صمت گیلان در دیدار با نماینده فومن و شفت گفت: احیاء بیش از ۵۷۰ واحد صنعتی راکد در گیلان الویت اداره کل صمت استان است.

اولویت احیاء بیش از ۵۷۰ واحد صنعتی راکد در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان؛ تیمور پورحیدری در دیدار با خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی که در محل اداره کل صمت گیلان انجام شد اظهار داشت؛ با تعامل و رعایت مقررات زیست محیطی برای رونق تولید گام برمی‌داریم.

مدیرکل صمت گیلان در این دیدار بروز رسانی برخی مقررات را در جهت توسعه و پیشرفت صنعتی اثربخش و ضروری دانست و عنوان نمود: خوشبختانه برخی از دوگانگی و مغایرتهای کدهای آیسیک در نوع محصولات تولیدی مرتبط با مقررات زیست محیطی در حال بروز رسانی می باشد که قوانین منسوخ و بازدارنده توسعه برداشته می شود که در این راستا از ظرفیت قانونی، نمایندگان فهیم استان نیز بهره مند خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: قطعاً به وضعیت شهرک های صنعتی در شهرستان های فومن و شفت و میزان فعالیت واحدهای صنعتی و یا عدم فعالیت واحدهای تولیدی راکد و تعطیل بررسی و پیگیری خواهد شد و احیاء بیش از ۵۷۰ واحد صنعتی راکد در اولویت کاری ما هست که بر اساس زمان بندی پیگیری و رفع مشکلات آنها تا راه‌اندازی کامل اقدام می گردد.

خلیل بهروزی فر؛ نماینده مردم شریف شهرستانهای فومن و شفت نیز در این دیدار؛ ضمن تبریک این انتصاب بعنوان سکان‌دار حوزه تولید و تجارت گیلان اظهار داشت: از اینکه شما از بدنه وزارت صمت و دارای سوابق متعدد در این حوزه هستید، اتفاق مبارکی است که امیدواریم با کادرسازی و برنامه‌ریزی منسجم و مناسب منجر به تحول در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت شوید.

دکتر بهروزی فر با بیان اینکه واحدهای شاخص و ملی در استان بسیار داریم که نیازمند توجه ویژه‌ای هستند افزود؛ مثلاً در مورد احیا و کمک به "شرکت پوشش" پیگیری ویژه ای در حال انجام داریم که بتواند به کمک مدیران واحد صنعتی در اسرع وقت به اشتغال مناسب برسد.

وی همچنین تصریح کرد: باید انحصار و مافیای صنعتی شکسته شود و تسهیل در صدور مجوزها و زیرساختهای توسعه فراهم گردد و این امر مستلزم جراحی مناسبی بر پیکر صنعت استان است و این جراحی باید از اصلاح نظام توزیع و عرضه شروع شود تا شاهد اقتصادی پویا و پایدار متناسب با معیشت مردم در این مرز و بوم باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه