English

آرزو حیدریان:

طرح طعم مهربانی همزمان با ایام نیمه شعبان و در آستانه نوروز

رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی بیان کرد: تهیه و توزیع پوشاک و کیف و کفش در بین خانواده‌های نیازمند از دیگر اقدامات نوروزی شورای مشارکتهای زنان جمع خیران سلامت در خراسان رضوی است.

طرح طعم مهربانی همزمان با ایام نیمه شعبان و در آستانه نوروز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آرزو حیدریان رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی عنوان کرد: با اجرای مرحله دیگر از طرح طعم مهربانی همزمان با ایام نیمه شعبان و در آستانه نوروز یک هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان این استان توزیع شد.

حیدریان در ادامه این سخنان اظهار کرد: این بسته‌ها شامل برنج، حبوبات، رب ، روغن، سویا، ماکارونی، شکر، پودر کیک، مرغ، گوشت یا ماهی، رشته پلویی، چای و یک مدل میوه است.

رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی افزود: ارزش هر یک از بسته های معیشتی حدود ۵۰۰ هزار تومان است که در بین خانواده‌های نیازمند ساکن در حاشیه شهر مشهد و شهرستانهایی مانند کلات ،بردسکن، صالح‌آباد ، قوچان ، خلیل آباد، تربت‌جام و بینالود توزیع شده است.

وی همچنین تصریح کرد: تهیه و توزیع پوشاک و کیف و کفش در بین خانواده‌های نیازمند از دیگر اقدامات نوروزی شورای مشارکتهای زنان جمع خیران سلامت در خراسان رضوی است.

حیدریان متذکر شد: این شورا از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اقدامات مختلفی نظیر تولید و توزیع ماسک و محلول‌های ضد عفونی بین سه گروه هدف شامل بیماران کرونایی، مادران باردار نیازمند و جامعه معلولان، تهیه و تامین دارو برای بیماران کرونایی و برگزاری پویش‌های مختلف سلامت محور آموزشی، فرهنگی و تجلیل از مدافعان سلامت در مناسبتهای گوناگون را انجام داده است.

رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی گفت اعلام کرد: همزمان با اعتیاد شعبانیه با اجرای رویداد زنان سرمایه های اجتماع در شهرستانهای مختلف از جمله تربت‌جام ، خلیل‌آباد و مشهد خراسان رضوی از جوانان و بانوان خیر حوزه سلامت و مدافعان سلامت بویژه فعالان در بخش واکسیناسیون تجلیل شده است.

حیدریان در خاتمه خاطرنشان کرد: شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی اکنون بیش از هزار عضو دارد و برای نخستین بار در کشور در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه