English

بهزاد مهدوی خبر داد:

حمایت مالی از ۳۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: امسال از حضور 330 واحد تولیدی و صنعتی استان در نمایشگاههای داخلی و خارجی حمایت مالی شده است.

حمایت مالی از 330 واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهزاد مهدوی ، معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل هدف از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی را نمایش محصولات تولیدی و کسب تجربیات واحدهای موفق برشمرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از حضور 330 واحد تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است که این بازدیدها نقش بسزایی در افزایش تولیدات آنان داشته است.

وی افزود: حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی از جمله اهداف شرکت شهرکهای صنعتی است که در این راستا تلاش می شود با ارائه بسته های حمایتی مختلف به سرمایه گذاران، میزان بهره وری و تولیدات آنان افزایش یابد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: به منظور افزایش تولید و اشتغال، حمایت های همه جانبه ای از واحدهای تولیدی انجام می شود که حمایت از حضور آنان در نمایشگاه های داخلی و خارجی از جمله این نوع حمایت هاست.

مهدوی اظهار کرد: در این نوع بسته حمایتی، بخشی از هزینه های اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین کمک هزینه اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور به صورت یارانه ای و بلاعوض به واحدهای تولیدی پرداخت می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه