English

هادی طباطبائی:

اصناف در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعطیلی خواهند شد

سرپرست معاونت استانداری خراسان رضوی بیان کرد: مطابق تاکید رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا لازم است رسانه‌ها بر لزوم اقناع سازی افکار عمومی اتفاق نظر داشته باشند.

اصناف در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعطیلی خواهند شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی طباطبائی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: از یک هفته دیگر بازرسی‌ها با جدیت آغاز می‌شود و در این بین اصناف و هتل‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تعطیل خواهند شد.

طباطبائی این خبر را در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان عنوان کرد و ادامه داد: کسانی که کارشان خدمات دهی به مردم است به طور قطع باید دز سوم واکسن کرونا را زده باشند و مطابق تاکید رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا لازم است رسانه‌ها بر لزوم اقناع سازی افکار عمومی اتفاق نظر داشته باشند.

سرپرست معاونت استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: برگزاری تجمعات منعی نخواهد داشت ولی با این وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و در بعضی شرایط زدن سه دز واکسن برای حضور در تجمعات ضروری است.

وی متذکر شد: با توجه به برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و نزدیک شدن ایام پایانی سال، هیچ منعی برای امر زیارت وجود ندارد اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تذکرات برای زدن ماسک در حرم مطهر رضوی باید فعال تر شود تا در ایام عید نوروز و حضور زائران ، این خلأ پر شود.

طباطبایی در خاتمه این سخنان اظهار کرد: با پیش بینی حجم حضور ۱۰ میلیونی زائران، نیازمند رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی در بین اصناف هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه