English

محمد علینظری:

اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در ایلام برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر ۱۵ اسفند ماه در ایلام برگزار می شود.

اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در ایلام برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد علینظری اظهار داشت: امروزه دشمنان با جنگ رسانه ای و نرم به دنبال ایجاد اضطراب، یأس، ناامیدی و احساس بن بست و بدبینی در مردم نسبت به نظام و مسوولان هستند و رسانه ها وظایف و رسالت های سنگینی را در این زمینه برعهده دارند.

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام در ادامه افزود: با توجه به این نقش خطیر اصحاب رسانه استان، برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان ایلام در دستور کار قرار گرفت و با فراخوان ارسال آثار تعداد ۸۵۰ اثر متنی و چند رسانه ای شامل خبر، گزارش، یادداشت، مقاله، اینفوگرافیک، عکس و ... دریافت شد تا با حفظ و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی، ارتقای تولیدات ارزشی و حمایت از خبرنگاران و پدیدآورندگان آثار فاخر انقلابی گام های بلندی برای تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در مقابله با موج مخرب جنگ نرم برداشته شود.

وی تاکید کرد: پس از داوری آثار بیش از ۴۰ اثر برگزیده شد و در مراسم اختتامیه که روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه در محل هتل زاگرس ایلام و با حضور مسولین ارشد استانی برگزار می شود، نفرات برتر معرفی خواهند شد.

علینظری عنوان کرد: تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه ای دغدغه مند، شناسایی افراد رسانه ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه های سراسری، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی و جریان سازی رسانه ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه