English

شهرک علوی برای اجرای نهضت ملی مسکن مناسب نیست

امام جمعه بندرعباس گفت: این شهرک سال‌هاست بدون استقبال و استفاده است و هیچ‌کس از آن در روزهای آغازین استقبال نکرد و اگر بنا بر احداث شهری جدید است با جایی در کنار ساحل در نظر گرفته شود.

شهرک علوی برای اجرای نهضت ملی مسکن مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به جنگ اوکراین اظهار داشت: در این جنگ موضع نظام مقدس جمهوری اسلامی مشخص است و معتقدیم جنگ اولین راه حل نیست و بر دیپلماسی تقدم ندارد.

وی اضافه کرد: آمریکا و کشورهای پیمان آتلانتیک شمالی به واسطه قبول عضویت کشورهای بلوک شرق تحریک کننده اصلی این جنگ بوده و تعمدی این مساله را بوجود آوردند این درحالی است که عضویت این کشورها خلاف تعهد آنان بود.

نمایده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر اینکه جان و مال مردم اوکراین به مانند سایر انسان‌ها محترم است یادآور شد: برخی از غربگراها در خواستار حمایت از مردم اوکراین هستند درحالی که در خصوص مردم یمن و اشغال بخش هایی از سوریه توسط آمریکا و ترکیه سکوت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: هم اکنون غربی‌ها تمام رسانه ها، مجموعه‌ها و دستگاه‌های خود را برای اوکراین پای کار آورده اند اما چرا این سازمان ها جنایتکار جنگی را در یمن فلسطین را نمی بینند و با این اقدامات هر روز خود را نسبت به گذشته مفتضح‌تر می‌کنند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه شهرک علوی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده که حدود 40 تا 50 کیلومتر با بندرعباس فاصله دارد افزود: این شهرک سال‌هاست بدون استقبال و استفاده است و هیچ‌کس از آن در روزهای آغازین استقبال نکرد.

وی افزود: استانداری هرمزگان نیز با اجرای طرح در این شهرک مخالفت دارد و معتقدم هرمزگان استانی ساحلی است و اگر بنا بر احداث شهری جدید است با جایی در کنار ساحل در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده یادآور شد: انتظار می رود در خصوص مکان ساخت مسکن طرح ملی نهضت مسکن در بندرعباس تجدید نظر شود تا مشکل مردم و جوانان برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه