English

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

ظرفیت های مازندران، در قالب اسناد راهبردی شکوفا می شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که علیرغم وجود ثروت های خدادادی فاقد حرکت و پیشرفت لازم هستیم، گفت: عدم حرکت در مسیر یک چشم انداز دقیق، عملیاتی و راهبردی مانع تحقق و بالفعل شدن این ظرفیت هاست. ‎

ظرفیت های مازندران، در قالب اسناد راهبردی شکوفا می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح‌الله سلگی در دومین اجلاسیه سراسری مجمع بسیجیان استان که با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار و با رونمایی از سند راهبردی پیشرفت استان مازندران در 5 سال آینده همراه بود، اظهار داشت: سند راهبردی پیشرفت را حتماً در حوزه اجرا در دستور کار قرار می‌دهیم و از این طرح استقبال می‌کنیم.

وی چالش جدی امروز را روزمرگی بر مدیران و دستگاه ها عنوان کرد و ادامه داد: این طرح مانع از بوروکراسی محض می‌شود و در واقع راهبردی برای مسئولان استان در این راستا خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، با بیان این که علیرغم وجود ثروت های خدادادی فاقد حرکت و پیشرفت لازم هستیم، تصریح کرد: عدم حرکت در مسیر یک چشم انداز دقیق و عملیاتی مانع تحقق و بالفعل شدن این ظرفیت ها است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته هم طرح‌هایی در سازمان بسیج با رویکرد راهبردنگارانه در حوزه‌های مختلف تدوین شد، ابراز داشت: شناسایی مسائل، چراغ راه مدیران برای رسیدن به مقاصد توسعه ای خواهد بود.

سُلگی با تأکید بر اینکه توسعه فرهنگی مقدم بر توسعه مادی است، خاطرنشان ساخت: حتماً باید در این استان که کانون شکل‌گیری اندیشه شیعی بوده و پیشینه قابلیت مبارزه با فساد را داشته، شاخص‌های فرهنگی و مسائل مبتلابه آن مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به ورود جمعیت شناور و سبک زندگی که به مردم استان تحمیل می‌کند خواستار توجه به همه جوانب شد و گفت: در حوزه‌های مختلف زیست‌ محیطی نیز با مشکلات جدی مواجه هستیم که برای آن به تناسب هر حوزه در حال چاره اندیشی می باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان داشت: بیش از 96 درصد ساحل آزاد شده و در اختیار مردم قرار گرفته که مشکل دسترسی به ساحل بعد از آزادسازی حریم 60 متر نیازمند مشاوره اساتید دانشگاهی است و اینکه پس از آزادسازی چه برنامه‌ای باید در دستور کار قرار گیرد، بسیار مهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه