English

ضرورت تدوین سند راهبردی برای توسعه و رونق اقتصادی و فرهنگی

فرماندار گناباد بیان کرد: تشکیل ستاد عالی پیشرفت و توسعه گناباد با محوریت امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر متولیان الزامی است و این ستاد در مرحله نخست مردمی است.

ضرورت تدوین سند راهبردی برای توسعه و رونق اقتصادی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا نصیری فرماندار گناباد در سخنانی تاکید کرد: توسعه و رونق اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این شهرستان در بخشهای مختلف نیازمند تدوین سند راهبردی و استفاده از نقطه نظرات نخبگان و صاحبنظران است.

نصیری این سخنان را در جلسه تبیین مصوبات دیدارها و مذاکرات اخیر مسوولان گناباد با دستیار اقتصادی رییس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد و ادامه داد: باید با بهره گیری از نظرات و دغدغه‌های نخبگان و دست‌اندرکاران و صاحب نظران مربوطه سند پیشرفت و توسعه این شهرستان متناسب با ظرفیتهای بالقوه و بالفعل تدوین و راهکارهای برون رفت از مسائل و مشکلات متناسب با اقتضائات منطقه‌ای تدوین شود.

فرماندار گناباد همچنین تصریح کرد: تشکیل ستاد عالی پیشرفت و توسعه گناباد با محوریت امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر متولیان الزامی است و این ستاد در مرحله نخست مردمی است.

وی افزود: و هر فردی در هر جای کشور و استان خراسان رضوی که دلش برای رونق و بالندگی این شهرستان می‌تپد، می‌تواند نقطه نظرات خود را برای توسعه گناباد ارایه دهد و برای تحقق بیشتر اهداف این مهم نیازمند راه‌اندازی اتاق اندیشه ورز با حضور نخبگان و صاحبنظران در بخشهای اقتصادی، صنعتی و کشاورزی هستیم.

فرماندار گناباد تاکید کرد: روزمرگی مسوولان و حاشیه‌سازی های دلسرد کننده از طریق برخی افراد و یا در فضای مجازی آفت این شهرستان است و برخی از حرفها و اقدامات تاثیری در قطار پیشرفت و توسعه که به برکت دولت سیزدهم به راه افتاده است، ایجاد نمی کند.

نصیری متذکر شد: دولت مردمی ، جهادی و انقلابی سیزدهم با رای قاطع مردم به روی کار آمده است و مردم از رویه دولت پیشین عبور کردند و راه نجات خود را در صداقت و کار جهادی و بازگشت به ارزشهای اصیل انقلاب دیدند.

وی یادآور شد: دیدار اخیر نماینده مردم گناباد و بجستان، فرماندار و امام جمعه شهرستان با دستیار اقتصادی رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، مصوبات خوبی از جمله مجوز احداث کشتارگاه صنعتی همراه با صنایع فرآوری وابسته، اختصاص اعتبار برای ایجاد سردخانه ۱۰ هزار تنی و موافقت اصولی راه‌اندازی واحد مرغداری مرغ مادر و یا مرغ اجداد برای این شهرستان به همراه داشته است.

نصیری در خاتمه خاطرنشان کرد: لزوم ارتقاء جاده روستایی گناباد به خواف و دوغارون با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه، بهره‌گیری از ظرفیت سازمان اقتصادی کوثر برای توسعه منطقه‌ای، توسعه اکتشافات معدنی فولادی، لزوم توجه به دامداران و از جمله دامداران سنتی با توجه به خسارتهای زیاد ناشی از استمرار معضل خشکسالی و صدور دام کارت برای حمایت از دامداران مورد تاکید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه