English

محسن ابوترابی؛

شهرداری باید به رشد قارچ گونه ضایعات فروشی ها رسیدگی کند

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به وضعیت نابسامان ضایعات فروشی ها در سطح شهر گفت: چند سالی است که قرار بوده، مکانی برای ضایعات فروشی ها در نظر گرفته شود و آنها به خارج از محدوده شهر انتقال داده شوند اما این موضوع اتفاق نیافتاده است.

شهرداری باید به رشد قارچ گونه ضایعات فروشی ها رسیدگی کند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن ابوترابی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد در جلسه با مهران فاطمی استاندار یزد، با اشاره به وضعیت نابسامان ضایعات فروشی ها در سطح شهر گفت: چند سالی است که قرار بوده، مکانی برای ضایعات فروشی ها در نظر گرفته شود و آنها به خارج از محدوده شهر انتقال داده شوند اما این موضوع اتفاق نیافتاده است.

محسن ابوترابی با اشاره به اینکه رشد قارچ گونه اینگونه ضایعات فروشی ها در سطح شهر رو به افزایش است، گفت: مدیریت پسماند به عهده شهرداری است و تا شهرداری به این موضوع ورود پیدا نکند این موضوع حل نخواهد شد.

وی ادادمه داد: در این راستا زمین 50 هکتاری برای انتقال ضایعات فروشی ها، که قول آن داده شده است باید  تحویل شهرداری گردد تا شهرداری به این موضوع  ورود کند و مدیریت کند و گرنه موضوع مثل سالهای گذشته، بلاتکلیف رها خواهد شد.

محسن ابوترابی با اشاره به اینکه به نظر می رسد صنف نظری ندارد که اینگونه مشاغل جابجا شود گفت: مردم در این حوزه نگران هستند و بارها از شورای شهر خواستار ساماندهی ضایعات فروشی ها در سطح شهر شدند که به نظر می رسد چون مدیریت پسماند مرتبط با شهرداری است و شهرداری باید در این حوزه مدیریت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه